filmiranibanner

سفارش بک لینک سفارش لینک سازی با XSEO

به هر حال، اگر به صاحبان سایت این امکان را ندهید که هنگام بررسی تجزیه و تحلیل های خود، ترافیک ارجاع شما را ببینند، نمی توانند بدانند که از طرف شماست. برای پیدا کردن فرصت‌های موجود، می‌توانید پروفایل لینک رقیب خود را آنالیز کنید تا ببینید چه کسی به آنها لینک می‌دهد اما به شما نه. اما روشی که ما استفاده می کنیم بهترین جواب را به شما خواهد داد و پیشرفت خود را خیلی زود خواهید دید.

پس از مدتی ، وبسایت هایی که در رتبه های اول گوگل بودند وبسایت های بی کیفیتی بودند که موجب نارضایتی کاربران می شدند.اغلب این وبسایت ها مملو از تبلیغات بود. 4) نکته قابل توجه دیگر در مورد بک لینک این است که وقتی شخص روی پیوند مورد نظر خود کلیک کند ، اطلاعات وی اضافه می شود و اینکه آیا کلیک کردن روی این پیوند واقعاً برای کاربران مفید است یا خیر. در کل سئو به سه بخش بک لینک ، تولید محتوا و سئوی داخلی سایت تقسیم می شود که بک لینک بخش عمده ی آن را تشکیل می دهد که به راحتی می توان گفت حداقل پنجاه درصد سئو ، بک لینک های خوب و قوی می باشد . از آنجایی که خرید بک لینک معایب زیادی دارد بر آن شدیم تا این آموزش را به تمامی کسانی که سعی دارند سایت خود را سئو کنند به صورت رایگان قرار دهیم .

  • سایت مورد نظر با این کار، به گوگل می گوید که من این سایت را تایید می کنم؛ چرا که لینک از نوع فالو به او داده ام.
  • همچنین، بهتر است که قبل از خرید بک لینک، با متخصصانی که در این زمینه تجربه دارند مشورت کنید تا بهترین روش را برای بهبود رتبه وبسایت خود انتخاب کنید.
  • خرید بک لینک قوی و ارزشمند یکی از روش‌های مهم برای بهبود رتبه وبسایت شما در موتورهای جستجو است.
  • به همین خاطر، بک لینک هایی که از این رپورتاژها دریافت می کنید، بک لینک رپورتاژی وبلاگی نامیده میشه.

اساساً، nofollow به گوگل می‌گوید که نمی‌خواهید فقط به این دلیل که به آن سایت پیوند داده‌اید، شما را به عنوان پشتیبانی از یک سایت خاص درک کند. از اطلاعات سایت شما در برابر انتقال به وب سایتی که کاربران شما در آن در حال حرکت هستند محافظت می کند. در نتیجه، این باعث می‌شود که پیوندها به‌عنوان ترافیک مستقیم در Google Analytics ظاهر شوند، نه ترافیک ارجاعی از دامنه خاص شما. هر چه تعداد و کیفیت لینک به سایت شما در سایر سایت ها بیشتر باشد، سایت شما در نگاه گوگل اهمیت بیشتری پیدا کرده و در نتایج جستجویش بیشتر و بالاتر به جستجو کنندگان نشان داده می شود. پیج رنک در حقیقت اولین الگوریتم گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها بود که از آن استفاده می کرد.

بک لینک (که به آن لینک ورودی نیز گفته می شود) لینکی است که از وب سایت دیگری به وب سایت شما انجام شده است. از نظر بصری ، لینک می تواند در یک متن ، روی یک تصویر یا به عنوان یک دکمه قرار گیرد – تا زمانی که منبع یک وب سایت متفاوت باشد ، همه این اتصالات به عنوان لینک دهنده محسوب می شوند. پس تا اینجا فهمیدیم که در واقع بک لینک سازی یک تکنیک سئو است؛ اما روش‌های متفاوتی برای اجرای این تکنیک وجود دارد که یکی از آن‌ها خرید بک لینک است.

زمانی هم که سایت شما هیچ اعتباری نداشته باشد و برای آن در سایت های معتبر دیگر بک لینک بسازید گوگل حق دارد شک کند و سایت شما را جریمه کند. البته در بسیاری از مواقع شاید پنالتی نشوید ولی باز هم می گویم خرید بک لینک برای سایتی که نوپا است اصلا سومند نخواهد بود. با توجه به اینکه بک لینک های فارسی در داخل کشور ایران ارزش بالایی دارند، خرید بک لینک فارسی ارزان به وبمستران و کسب و کارهایی که بازار هدف آنها فارسی زبانان هستند بسیار توصیه می شود.

این لینک باید یک لینک قابل کلیک باشد تا موتورهای جستجو بتوانند آنها را به عنوان بک لینک شناسایی کنند. این روش اصلا توصیه نمی‌شود و با توجه به دائمی نبودنش، ممکن است حتی برای شما دردسرساز شود! پس اگر تصمیم به خرید بک لینک بدین صورت دارید، لطفا بیشتر فکر کنید و جوانب کار را کاملا بسنجید. به یاد داشته باشید که موثرترین و پایدارترین روش در لینکسازی، دریافت بک لینک های دائمی و طبیعی‌ است. موتورهای جستجو همچون گوگل، ارتباط بین سایت‌های مختلف را از طریق لینک‌های بین‌شان متوجه می‌شوند.

نکات مهم برای لینک سازی خارجی سایتمان باید رعایت کنیم!

بنابراین ما مجبوریم بک لینک بخریم و دقیقا اغلب سایت های صفحه اول گوگل هم با بک لینک های ساختنی و خریدنی به این جایگاه رسیده اند. البته مهم است که قبل از مراجعه به یک فروشنده بک لینک، مطمئن شوید سایت تان به چه نوع بک لینکی نیاز دارد. اگر مقاله را تا به اینجا همراه ما بوده باشید، اکنون اطلاعات خوبی را درباره لینک سازی خارجی و اصول و قواعد آن دارید. اصطلاحا به این لینک‌ها که از سایتی به سایت دیگری روانه می‌گردد، «بک لینک» گفته می‌شود و طبیعتا از خرید آن نیز تحت عنوان خرید یا فروش بک لینک یاد نام برده می شود. چنانچه دانش کافی درباره مبحث لینک دهی خارجی ندارید، بهتر است که به هیچ وجه اقدام به ساخت بک لینک نکنید.

اگر دیدید نام شما در این صفحه و در لیست فروشندگان وجود دارد اما به سایت شما لینک نشده، می‌توانید با وبمستر سایت تماس بگیرید و از او بخواهید که به شما بک لینک بدهد. شما می‌توانید با آرشیو کردن خرید هایتان و تحلیل میزان تاثیر گذاری خرید لینک ها و رپورتاژ ها، تصمیم بهتری را در خرید های جدید اخذ کنید. شما می‌توانید با واگذاری جایگاه های تبلیغاتی خود، برای بنر ها و… سایت هایی هم هستند که واسطه ای برای رپورتاژ آگهی در سایت های بزرگ اند.

برای ایندکس کردن لینک‌ها، به‌صورت لایه‌ای لینک‌سازی می‌شود و هم‌چنین از برنامه GSA SEO Indexer نیز در کنار آن استفاده می‌شود. برای محتواهای لایه دوم و سوم از برنامه GSA Content Generator استفاده می‌شود که به کمک آن می‌توان محتوای یونیک اما با خوانایی کم تولید کرد اما برای لایه دوم و سوم گزینه مناسبی است. وقتی صحبت از طبیعی سازی لینک سازی میکنیم، باید فاکتورهای زیادی رو ملاک قرار بدیم. بک لینک های شما فقط روی چند کلمه کلیدی خاص و برای چند صفحه خاص ساخته نمی شوند. از همین قضیه می توان متوجه آن شد که میزان بک لینک های یک سایت نشان دهنده اعتبار آن سایت است که باعث شده سایت های زیادی به آن اشاره کنند و گوگل هم از همین معیار می تواند برای سنجش اعتبار سایت مورد نظر استفاده کند.

XSEO.IR سفارش رپورتاژ ، بک لینک‌هایی که با توجه به الگوریتم‌های جدید موتورهای جستجو ایجاد شده‌اند، مورد توجه قرار می‌گیرند. خرید بک لینک قوی و ارزشمند یکی از روش‌های مهم برای بهبود رتبه وبسایت شما در موتورهای جستجو است. امروزه، در دنیای آنلاین، پیدا کردن منابع مناسب برای بک لینک ممکن است سخت باشد، اما با خرید بک لینک قوی و ارزشمند می‌توانید ترافیک و رتبه سایت خود را افزایش دهید.

هر چه کیفیت بک لینک های خریداری شده شما بیشتر باشد، احتمال بهبود رتبه و جذب ترافیک آلی بالاتر می‌رود. بک لینک (backlink) معمولاً inbound link یا incoming link (لینک ورودی به سایت) نامیده می‌شود. با این حال ، این تکنیک های ایجاد پیوند کلاه سیاه دیگر کار نمی کند زیرا گوگل در مورد آنها ذکاوت کرده است. در حقیقت ، لینک های “غیر طبیعی” بیش از حد ممکن است حتی مجازات مجازات برای سایت شما باشد. ممکن است فکر کنید که “اقتدار” ذهنی است ، اما گوگل برای اندازه گیری آن یک روش اساسی دارد و آن چیزی نیست جز بک لینک و بک لینک را میتوانید از طریق خرید بک لینک به دست آوردید.

خرید بک لینک باکیفیت یکی از کارهایی است که تمامی وب سایت های موفق انجام می دهند، حال که فهمیدیم بک لینک در سئو سایت مهم است بیایید باهم مزایای خرید بک لینک را بررسی کنیم و ببینیم که چرا اصلا باید بک لینک خریداری کنیم. افزایش رتبه سایت و رنکینگ وب سایت شما با سئو حرفه ای قطعا قبل از راه اندازی وب سایت و سئو و بهینه سازی شما به مشاوره سئو حرفه ای نیاز دارید. نکته مهم اینجاس که شرکت های بزرگ با توجه به حجم بالای پروژه و نبود نیروی کار عموما توان اجرا و عملیاتی کردن کار هارا ندارند به همین دلیل در سفارش خود نسبت به خواسته و هزینه های ارائه شده دقت بفرمایید. هدف سئو هدف مند کردن کلمات کلیدی و سوق کاربران به صفحات مورد نظر میباشد که در نهایت باعث بالا رفتن در صفحات موتور های جستوجو گر میشود. در واقع، گوگل نشان میدهد که در صورت محبوبیت برند شما، احتمال زیادی وجود دارد که وبسایتهای خبری (گزارشی) درباره شما پست کنند و کاربران را به وبسایت برند شما معرفی کنند.

راستش را بخواهید خرید رپورتاژ باید با آنالیز قبلی سایت انجام شود و با توجه به گران قیمت بودن رپورتاژ، پیشنهاد نمیکنم اصلا بدون برنامه به سراغ آن بروید. اول اینکه احتمال دارد مشاوران سایت خودشان اقدام به بررسی سایت تان کرده و با توجه به شرایط سئو آن، بهترین پلن ها و بسته های بک لینک را به شما پیشنهاد کنند. در درجه دوم هم اینکه با مسئولان و مشاوران صحبت کرده، ببینید چقدر بر اصول سئو تسلط دارند و اگر متوجه شدید تخصص کمی دارند، یا اینکه قصدشان صرفا فروش است و نه راهنمایی، از آنها بک لینک نخرید. مطمئن باشید در صورت خرید بک لینک از شرکت های نامعتبر و سودجو، آسیب جبران ناپذیری به سایت تان میزنید.

سفارش بک لینک کامنتی خرید لینک های کامنتی ( بیش از 50 هزار سایت )

بک لینک های این سایت معمولا بعد از گذشت چند ماه حذف می شوند، اما بک لینک های ویکی دمی دائمی بوده و صد در صد ایندکس می شوند. کاربرد اصلی بک لینک های کامنتی در بک لینک های لایه دوم و یا افزایش کیفیت بک لینک های رپورتاژی می باشد. خرید بک لینک کامنتی مناسب تمام سایت ها نمی باشد و اگر هدف شما از خرید این بک لینک ها رشد سایت است، توصیه می کنیم تعداد بالایی از این بک لینک ها را استفاده نکنید، چرا که می تواند باعث بالا رفتن حساسیت گوگل شود.

تگ Alt کمک می کند که اگر کاربر شما به هر دلیلی نتوانست عکس را لود کند با استفاده از متنی که در این عکس به عنوان موضوع قرار داده اید متوجه شود که چه عکسی را نتوانسته مشاهده کند. این لینکها تنها با یک کلیک خواننده را به سمت محتوای مورد نظر هدایت میکنند که در این حالت میتوان به رتبههای بالای گوگل دست یافت. بررسی کنید که آیا این سایتها در صفحات جستجوی مرتبط با کلمات کلیدی شما حضور دارند و آیا لینکها به طور معقول و مناسب در محتوای آنها قرار می گیرند. همچنین، به عواملی مانند رتبه دامنه، میزان ترافیک و برتری سئوی آنها توجه کنید.

برای اولین بار در سئو ایران ، با پرداخت مرحله به مرحله در خدمات سئو ما و دیدن نتایج هر مرحله پس از پرداخت نگران از دست رفتن یا تضمین سئو سایت خود نباشید . اگر قصد دارید مواردی که باعث میشود سئو منفی میشود را بررسی و با آن ها آشنا شوید به شما توصیه میکنیم که مقاله سئو منفی چیست؟ را بررسی کنید. وردپرس به طور خودکار این ویژگی ها را به پیوندهای خارجی اضافه می کند که تنظیم کرده اید در یک پنجره جدید باز شوند. ویژگی nofollow نسبتاً خاص به نظر می رسد، بنابراین شما احتمالاً فقط می خواهید از آن بر اساس مورد به مورد استفاده کنید و نه به عنوان یک قانون کلی. بسیاری از وبلاگ‌ها بخش نظرات خود را روی nofollow تنظیم می‌کنند تا از اسپم نظرات ربات‌ها و افرادی که در گفتگو مشارکت نمی‌کنند جلوگیری کنند. اگر علاقه ای به انتقال آن افزایش سئو ندارید، nofollow یک برچسب اضافی است که می خواهید اضافه کنید.

این نوع لینک‌ها در بخش کامنت یا نظرات مربوط به مطالب وب سایت‌ها قرار می‌گیرند و هدفشان افزایش تعامل با کاربران و جلب توجه و بازدیدکنندگان است. وقتی کاربران در بخش کامنت‌ها یا نظرات سایت‌ها نظری را ارسال می‌کنند، ممکن است به همراه نظرشان یک لینک به سایت خود یا منبع مرتبط دیگری قرار دهند. خرید بک لینک به بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجو و جذب بازدید کننده و مشتری بیشتر کمک می کند. برای نمونه با استفاده از ابزار Morningscore، می‌توانید به طور یکپارچه پروفایل بک لینک رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید چه بک لینک‌هایی دریافت کرده‌اند. در این ابزار، می‌توانید قوی‌ترین یا ضعیف‌ترین لینک‌های آن‌ها را ببینید و آن‌ها را تکرار کنید تا استراتژی لینک سازی خود را متنوع کنید و حتی از قوی‌ترین رقبا پیشی بگیرید.

اگر خرید بک لینک از سایت هایی داشته باشید که مطمئن و معتبر هستند و بصورت دستی و دائمی لینک برای شما ایجاد می نمایند مطمئنا در مدت زمان کوتاهی (حدود دو هفته تا دو ماه) نتیجه ی مورد نظرتان را از لینکسازی دریافت خواهید کرد. رپورتاژ که ما به عنوان پلان خرید بک لینک دائمی از آن یاد می کنیم، در حقیقت طبیعی ترین و ایمن ترین نوع بک لینک به حساب می آید. XSEO.IR بک لینک با کیفیت بک لینک قوی و مؤثر یکی از راه‌های مهم برای بهبود جایگاه وبسایت شما در نتایج موتورهای جستجو است.

جالب است بدانید که خود گوگل تا زمان هایی پیش برای هر وب سایت یک عدد از 1 تا 10 به عنوان پیج رنک اعلام می نمود. با این حال بسیاری بر این عقیده اند که پیج رنک گوگل امروزه هیچ گونه تاثیری ندارد. (به اصطلاح پیج رنک مرده است!) اما شواهد تجربی از بالا آوردن وب سایت های مختلف نشان می دهد که اصلا این گونه نیست! مشکلی که برخی می گیرند آپدیت آخر این الگوریتم است که اهمیت آن تا حدودی کاسته شد. موضوعاتی را که می خواهید برای آنها یافت شود جستجو و سایت های برتر ظاهر شده را مرور کنید. بک لینک (Backlink)، به پیوندی گفته می شود که به صفحه ای در سایت شما اشاره می کند.

سفارش بک لینک رقابتی

فراموش نکنید که الگوریتم پیج رنک در گوگل بر اساس لینک های ورودی و خروچی یک سایت بنا شده است! مزیت بهبود رتبه در گوگل به نسبت سایر تبلغات این است که مشتریانی که به دنبال خدمات شما هستند مخاطب شما هستند نه کسانی که نیازی به محصولات شما ندارند. خرید بک لینک به شما کمک می کند که کسانی که در گوگل دنبال خدمات شما می گردند را به سایت خود هدایت کنید. موضوع فعالیت سایت، قدمت و اعتبار سایت هدف و محلی که لینک ما در آنجا ثبت خواهد شد.

گوگل با توجه به اعتبار سایت مبدا، امتیاز و نمره‌ای به سایت مقصد اختصاص می‌دهد. همچنین، می‌توانید از خدمات مشاوره و خرید بک لینک از طریق شرکت‌ها و وبسایت‌های مختص در این حوزه استفاده کنید. این شرکت‌ها با بررسی محتوای سایت و هدف شما، بک لینک‌های مناسب را برای شما پیدا می‌کنند و با قراردادن آنها در سایت‌های مرتبط، رتبه سایت شما را بهبود می‌دهند. لینک سازی در چند مرحله یا لینک سازی لایه ای بهترین و طبیعی ترین نوع لینک سازی می باشد که مطابق نقشه ها و مپ های متنوع و چند لایه ای ایجاد می شوند. چنانچه قصد دارید با این متد به طور کامل آشنا شوید پیشنهاد می کنیم به صفحه لینک سازی چند مرحله ای مراجعه نمائید. پس از ایجاد بک لینک های لایه اصلی در تمامی پکیج‌ها، تعدادی بک لینک چندلایه ای تقویتی نیز برای آنها ایجاد خواهد شد.

تیم آژانس دیجیتال مارکتینگ فرین، برای پاسخگویی به نیاز گروه های مختلف کاربران خود ، اقدام به فروش انواع بک لینک در قیمت های مختلف و کیفیت های مختلف کرده است. قدرت دامین آتوریتی این وبسایت ها بالای 80 بوده و برای همین نام این پکیج لینک سازی را، پک طلایی بک لینک seoedu نام گذاری کرده ایم. ممکن است به اندازه Ahrefs بک لینک یا دامنه ارجاعی نداشته باشد ، اما این ابزار ارزش زیادی در نسخه رایگان دارد.

متاسفانه خیلی از دوستانی که سایت شان تازه تاسیس است به خرید لینک روی می آورند و در همان ابتدا، کاری می کنند که هیچ وقت سایت شان به جایگاه واقعی اش در نتایج جست و جو نرسد. یکی از مهم ترین ویژگی های این پکیج، امن بودن آن است، چرا که علاوه بر تنوع بالا، کاملا مطابق الگوریتم های گوگل ساخته می شود. از آن جایی که این پکیج گوگل را مشکوک نمی کند، تاثیر بسیار خوبی بر سایت شما می گذارد. در نهایت، باید توجه داشت که خرید بک لینک های لینک سازنده نباید به عملکرد طبیعی وبسایت شما تأثیر منفی بگذارد.

با این کار به پنالتی گوگل، حتی در صورت آپدیت الگوریتم های گوکل، دچار نمی شوید. خرید بک لینک All in One شما را از هر پکیج بک لینک دیگری بی نیاز می سازد، چرا که این پکیج تنوع بسیار بالایی داشته و انواع بک لینک ها را پوشش می دهد. ولی برای رسیدن به این هدف باید بک لینک را از یک سایت مرتبط و با اعتبار بالا گرفته باشید. با بک لینک گرفتن از ویکی پدیا می‌توانید رتبه SEO سایت خود را بطور قابل ملاحظه ای بهبود ببخشید.

  • نکته بعدی این است که بک لینک های با کیفیت خریداری کنید تا تاثیر مثبت بر روی سئو سایت بگذارند.
  • مشکل دقیقا همان جایی است که کاربران تصور می‌کنند با خرید رای می‌توان گوگل را فریب داد، اما سیستم نظارت گوگل بر خرید بک لینک بسیار پیچیده و قدرتمندتر از تصور کاربران است.
  • بنابراین تمامی بک لینک های ارائه شده در نشونت، از نوع رپورتاژی و با کیفیت هستند.

هر لینک به صورت پیش فرض Dofollow محسوب میشود مگر آنکه در کد HTML آن از ویژگی Nofollow استفاده شده باشد. سعی کنید گول ارزانی را نخورده و از یک سایت معتبر و مطمئن اقدام به خریدبک لینک نمایید. بک لینک های خود را هر 6 ماه یک بار چک کرده و از پاک نشدن آن ها اطمینان حاصل نمایید. افرادی که سایت های تازه تاسیس دارند بهتر است که به صورت ناگهانی و با حجم بالا اقدام به خرید بک لینک نکنند، چرا که علاوه بر نداشتن هیچ سودی برای سایت، می تواند باعث پنالتی شدن آن نیز بشود. بیش از 3 ماه از تاسیس سایتتون گذشته و تولید محتوای کافی داشتین و تمامی موارد سئو داخلی انجام شده ولی هنوز رقبا از شما جلو میزنند ؟ با لینک سازی رقابتی رشد سایتتان را شتاب دهید . در بحث لینک سازی خارجی ما چند نوع روش داریم که در ادامه با 3 روش مفید آن اشنا خواهیم شد که بسیاری از سئو کاران از این روش های استفاده میکنند.

راه‌های متفاوتی برای بدست آوردن و یا ساختن بک لینک وجود دارد که طبیعی بودن آن بسته به معیارهایی چون اعتبار دامنه، کیفیت محتواهای ارائه شده، زمان ساخت لینک، سن دامنه، تعداد لینک خروجی، آدرس آی پی سایت و … دارد. به طور کلی می‌توان گفت بک لینک طبیعی لینکی است که خود به صورت طبیعی ایجاد شده باشد و باعث بهبود جایگاه شما در نتایج موتورهای جستجو شود. همانطور که گفتیم، زمانی که یک وب سایت در بخشی از محتوای خود به وب سایت دیگری اشاره می‌کند (همراه با لینک آن وب سایت)، این عمل اصطلاحا بک لینک نامیده می‌شود.

اولین نکته‌ای که باید در مورد خرید بک لینک قوی بدانیم این است که بک لینک‌های با کیفیت و معتبر می‌توانند به شما در بهبود رتبه وبسایت در نتایج موتورهای جستجو کمک کنند. یک بک لینک قوی، معمولاً از وبسایت‌های معتبر و با اعتبار بالا دریافت می‌شود و درجه اهمیت و قدرت بک لینک توسط نتایج موتورهای جستجو سنجیده می‌شود. بنابراین، خرید بک لینک قوی می‌تواند ثروتمندانه‌ترین سرمایه‌گذاری برای رشد وبسایت شما باشد. طبق تجربه میگویم، تاثیر بک لینک ها وقتی سئوی داخلی و تکنیکال سایت تان مشکل دارد، به شدت اندک است و عملا بخش اعظمی از بودجه تان در این شرایط به هدر میرود. حالا این سوال پیش می آید که از کجا بفهمیم که یک سایت امتیاز خوبی از نظر گوگل دارد؟ از کجا می دانید که در این مدت الگوریتم های گوگل تغییر نمی کند و … و باعث میشوید سون لرن از سایت شما بک لینک دریافت کند.

  • اگر شما به وبسایت یا پروفایل خود لینک دهید، این لینک ها می توانند به موتورهای جستجو نشان دهند که صفحه مورد نظر شما ارتباط مستقیم با وبسایت شما دارد و در نتیجه، امتیاز سئو را افزایش دهند.
  • بسیاری از وبلاگ‌ها بخش نظرات خود را روی nofollow تنظیم می‌کنند تا از اسپم نظرات ربات‌ها و افرادی که در گفتگو مشارکت نمی‌کنند جلوگیری کنند.
  • از آن جایی که گوگل به سایت های دانشگاهیاعتماد دارد، این بک لینک ها می توانند اعتبار و ارزش بالایی را به سایت شما منتقل نمایند.
  • پس از مدتی ، وبسایت هایی که در رتبه های اول گوگل بودند وبسایت های بی کیفیتی بودند که موجب نارضایتی کاربران می شدند.اغلب این وبسایت ها مملو از تبلیغات بود.
  • اما فراموش نکنید که تمامی بک لینک ها ممکن است در لیست لینک های سرچ کنسول ظاهر نشوند.

از آنجایی که بک لینک یکی از مهم ترین فاکتورها در بهینه سازی خارجی وب سایت می باشد به همین دلیل در تمامی استراتژی های سئو خارجی از خرید بک لینک استفاده می نمایند. زیرا به دست آوردن بک لینک طبیعی که سایت ها داوطلبانه این کار را انجام بدهند و به سایت شما لینک دهند بسیار کار سخت و زمانبری است. حتی اگر شما بهترین محتواها را نیز تولید کرده باشید کمتر کسی راضی خواهد شد که به سایت شما لینک دهد. انتخاب منابع و سایت‌هایی که لینک به سایت خود را ارائه می‌دهند، بسیار مهم است. باید سعی کنید سایت‌هایی را پیدا کنید که بازدیدکنندگان و ترافیک بالایی داشته و به موضوع سایت شما نزدیک باشند.

زیرا این سایت ها علاوه بر شما لینک های خارجی زیادی را به سایت های دیگر نیز می فروشند؛ و همین موضوع از ارزش و اعتبار فرآیند بک لینک سازی می کاهد. خرید بک لینک های رپورتاژی وبلاگی جزو ارزان‌ترین و موثرترین بک لینک های معتبر و با کیفیت به شمار می رن. رپورتاژهای وبلاگی هم به رپورتاژهایی گفته می شه که در وبلاگ های ایرانی منتشر می شن. به همین خاطر، بک لینک هایی که از این رپورتاژها دریافت می کنید، بک لینک رپورتاژی وبلاگی نامیده میشه. به عبارتی تیم نشونت شبکه ای از وبلاگ های فعال، به روز و قوی در سرویس های مختلف وبلاگی ایرانی رو در اختیار داره که شما قادر هستید در این وبلاگ ها هم اقدام به ایجاد بک لینک وبلاگی به صورت رپورتاژی کنید. در مجموعدبا این تفاسیر در مورد رپرتاژ ها می توان گفت که چون بکلینک مورد نظر شما در دل محتوایی مرتبط با موضوع کاریتان قرار می گیرد، می توان گفت که لینک سازی در این حالت کاملا طبیعی است.

به همین دلیل، دانستن موضع گوگل در مورد لینک های پولی مهم است، زیرا قطعا نمیخواهید توسط گوگل جریمه شوید. گوگل نمی خواهد شما بک لینک بخرید، موتورهای جستجو هیچ روش مصنوعی برای به دست آوردن لینک را دوست ندارد. بهینه‌سازی سرعت، تجربه کاربری، لینک‌سازی داخلی و خارجی از جمله این موارد است. برای مثال، اگر سایت شما درباره تکنولوژی است، باید بک لینک‌های خود را در صفحات مرتبط با تکنولوژی قرار دهید.

یادتان نرود که هزینه سئو و بک لینک های وب سایت شما، در حقیقت نوعی هزینه سرمایه گذاری بوده و باعث کسب درآمد شما در آینده می گردد. احتمالا می دانید که از نظر گوگل، خرید بک لینک نوعی تخلف و دست سفارش بک لینک بردن در نتایج جستجو محسوب گردیده و به همین علت گوگل به شدت با خرید بک لینک مخالف است. در این صورت زمانی که حرف از خرید بک لینک می شود یعنی بک لینک با کیفیت چون قرار است برای آن هزینه شود.

با این حال، باید در نظر داشت که خرید بک لینک های لینک سازنده باید به صورت معقول و با استفاده از روش های سفید (White Hat SEO) انجام شود. برخی از روش های مشکوک خرید بک لینک های لینک سازنده ممکن است منجر به پنالتی گوگل شود و به جای بهبود رتبه وبسایت، باعث کاهش آن شود. همچنین، ممکن است با این سوال مواجه شوید که آیا خرید بک لینک قوی و مؤثر قانونی است یا خیر. باید به این نکته توجه کنید که خرید و فروش بک لینک در بسیاری از موارد ممنوع است و می‌تواند منجر به مجازاتی شود.

سئو سایت تاثیر بسیاری در بهبود رتبه‌بندی وبسایت در نتایج موتورهای جستجو دارد. همچنین اگر در صفحه ای فقط به سایت شما لینک داده شود، آن لینک ارزش بیشتری خواهد داشت نسبت به لینکی که از صفحه ای ایجاد شده است که در آن صفحه در کنار بکلینک شما، کلی بک لینک دیگر به دیگر سایت ها زده شده است. پشتیبان سئو کلمات کلیدی را در عناوین، توضیحات، متنها و تگهای مربوطه استفاده میکند و به تولید محتوای ارزشمند و جذاب توجه میکند. هرگز فراموش نکنین که هدف اونها ایندکس کردن بهترین محتوای وب سایت است تا به راحتی قابل دسترسی باشد.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.