انتقاد تند فیصل مقداد از اقدامات سوریه


آفتاب نیوز :

مقداد در این نشست خبری گفت: مسئول تشدید خطرناک تنش در منطقه اسرائیلی های اشغالگر هستند. جنایات آنها علیه فلسطینیان و نادیده گرفتن حقوق آنها به این شرایط منجر شده است.

وی ادامه داد: جنایات متجاوزان علیه مردم فلسطین جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.

وزیر امور خارجه سوریه در بخشی دیگر از این نشست خبری گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی اجازه نمی دهند غذا و دارو به دست مردم فلسطین برسد و اشغالگران در جنگ جهانی دوم مانند نازی ها چندین بیمارستان را تخریب کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی مردم فلسطین را در نوار غزه با سلاح های کشتار جمعی هدف قرار داده است، گفت: در چند روز گذشته صدها کودک کشته شده اند. اسرائیل با حملات مستمر خود به مردم فلسطین در هفته گذشته قوانین بین المللی بشردوستانه را به شدت نقض کرده است.

الممد با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی تنها کرانه باختری و نواز غزه را هدف قرار نداده بلکه تمامی مناطق منطقه را مورد حمله قرار داده است، گفت: رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی این حملات باشد.

این مقام سوری در ادامه گفت: سرنوشت سوریه ماندن در کنار مردم فلسطین است. ما طرفدار مردم فلسطین خواهیم بود تا سرزمین خود را آزاد نکنند و کشور مستقل خود را تشکیل ندهند.

وی افزود: همه کشورهای عربی و مسلمان از تصمیم مقاومت فلسطین برای دفاع از حقوق فلسطینی ها حمایت می کنند. مقاومت قبل از انجام اقدام قهرمانانه خود این موضوع را به دقت بررسی کرده بود. دشمن اسراییل و کشورهای حامی آن نباید اقدامات تحریک آمیز را در این منطقه گسترش دهند.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما