ستاره پرسپولیس و یحیی اسم استهلال را برای من نیاورید! روز جدید

محمدحسین کانونی زداگون یکی از شگفت انگیزترین بازیکنان فوتبال ایران در دهه اخیر بود. بازیکنی با کیفیت فنی بالا که همیشه با پتانسیل بالایی که دارد تحت تاثیر قرار می دهد. مدافع 29 ساله باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران در طول 10 سال حضورش در سطح اول فوتبال جنجال های زیادی به پا کرد که دو نمونه از آن در چند روز اخیر رخ داده است. او ابتدا در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که 100 میلیارد ماشین برای جام جهانی 2022 دارد که منجر به درگیری شدید مجازی بین امیرمحمد یزدانی (کشتی گیر تیم ملی) و جواد کاظمیان و چند ورزشکار دیگر شد و سپس در جریان بازی با استقلال. از تاجیکستان، شماره 6 سرخپوشان تهرانی به دلیل زدن ضربه ایستگاهی با سروش رفیعی درگیری لفظی پیدا کرد که هر دو بازیکن در میانه نیمه ماندند. در این گزارش به شگفت‌انگیزترین جنبه‌های کنعانیان در این سال‌ها خواهیم پرداخت.

کنعانیان: من از بچگی مستقل بودم!

محمدحسین کنعانیزداگون پس از حضور در تیم ملوان بندرانزلی با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق نرسید و در اقدامی عجیب قبل از پیوستن به یاغی ها در ابتدای فصل به تیم رقیب «استقلال» پیوست. حرفه بازیگری او محمد حسین در حاشیه حضور در اولین تمرین استقلال در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: فوتبالم را در «استقلال ماهشهر» شروع کردم. دو فصل در پایگاه پرسپولیس بودم. اینکه می گویند در اینستاگرامم قلب قرمز را به قلب آبی تغییر دادم و فوتوشاپ شد، درست نیست. من به شخصه از بچگی مستقل بودم و مستقل می ماندم. این بازیکن ماهشهری کابوس وحشتناکی را در استقلال دید و پس از 2 بازی که با اشتباهات همراه بود دچار مصدومیت شدید شد و فصل را از دست داد.

کنعانی ها: نام استقلال را پیش من نیاورید!

کنعانی ها پس از خروج از استهلال به سایپا رفتند و سپس به تولید خودرو پیوستند. او در این سال ها سخنان تندی درباره آبی های پایتخت می گفت، اما زمانی که برای «مکانیزر» بازی می کرد، در گفت وگویی جنجالی گفت: من کاری به «استهلال» ندارم و تو را نمی خواهم. برای آوردن آن نام این تیم پیش روی من است. به هواداران پرسپولیس احترام می گذارم. از سه یا چهار تیم برتر لیگ پیشنهاد دارم به جز یک تیم که دوست ندارم. پولم را در استالال به من ندادند. همه می دانند من کجا بوده ام و چه بوده ام و من خودم را مستقل نمی دانم.

یکی دیگر از توهین به استقلال در هنگام رانندگی

کنعانی زادگان پس از مدتی حضور در اسایت پرسپولیس در حالی که سوار بر خودرویش بود با یکی از هواداران منتسب به استقلال صحبت کرد و در حالی که هوادار در حال فیلمبرداری از او (احتمالا مخفیانه) بود از کلمه رکیک استفاده کرد. جنجال زیادی به پا کرد و برخی از بازیکنان استقلال به این موضوع واکنش تند نشان دادند.

آغاز اعتراضات در بازی ایران و ژاپن با محمد حسین

ایران پس از 15 سال به نیمه نهایی جام ملت های آسیا رسید و دیدار مقابل ژاپن تا دقیقه 55 بدون گل بود که محمدحسین کانونی زداگون برای توپ با بازیکن ژاپنی برخورد کرد. مهاجم ژاپنی تعادل خود را از دست داد و ناگهان ملی پوشان برای حمله به داور توپ را رها کردند و اعلام کردند خطایی صورت نگرفته است. محمد حسین اولین کسی بود که این کار را کرد و بازی را ترک کرد. سپس یکی دیگر از بازیکنان ژاپنی به سمت توپی رفت که مدافعان تیم ملی آزاد کردند. توپ به سمت دروازه فرستاده شد و گل اول را شاگردان هاچیمه موریاسو به ثمر رساندند. در نهایت این دیدار با برتری 3 بر صفر آبی پوشان به پایان رسید و ایران از دور مسابقات کنار رفت.

تصاویر کریم در قالب کنعانیان

«پرسپولیس» به مصاف فولاد خوزستانی رفت و محمدحسین زاهدی فرد در دقیقه 62 با خطای هند کنعانی زادگون برخورد کرد و یک پنالتی به سود فولاد اعلام کرد. مدافع قرمزهای تهران به شدت به این قضیه اعتراض کرد و با وجود دریافت کارت زرد، اعتراض شدیدی به او کرد. در همین لحظه کریم باقری سرمربی وقت «پرسپولیس» به سمت او آمد و با دو ضربه به دهان محمدحسین به سبک خود این بازیکن را آرام کرد تا کارت قرمز دریافت نکند. کنعانی زادگان در ادامه گفت اگر کریم باقری بیشتر به او ضربه می زد، دلخور نمی شد.

تصادف اتوبوس تیم ملی

فایل صوتی محمد حسین کانونی زداگون در قرآن کریم منتشر شد که جنجال زیادی به پا کرد. در این فایل صوتی مدافع تیم ملی با یک زن رفتار نامتناسبی دارد. محمد حسین در این مصاحبه اعلام می کند که به دلیل قرنطینه نمی تواند اردوی تیم ملی را ترک کند اما به دلیل دوستی با راننده اتوبوس تیم ملی می تواند با فرد مورد نظر خود ملاقات کند. پس از انتشار این فایل صوتی، کانونی زداگون اعلام کرد که این فایل جعلی و ساختگی است و سیاووشی یزدانی درباره این ماجرا صحبت کرد. اما کمیته اخلاق محمد حسین را 2 جلسه از حضور در تیم ملی محروم کرد.

ماجرای پنالتی فوق العاده با حضور مرحوم علی انصاریان

پرسپولیس در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم هندی گوا رفت. در این دیدار 2 پنالتی به سود سرخ پوشان اعلام شد که اولین پنالتی را مهدی ترابی به ثمر رساند. اما برای پنالتی دوم محمدحسین کانونی زداگون پشت توپ قرار گرفت و ضربه محکم او به میانه دروازه تبدیل به گل نشد. پس از پایان بازی انتقادات زیادی به مدافع “پرسپولیس” وارد شد، چرا که او اصرار داشت پنالتی بگیرد و به این ترتیب توپ را روی دروازه فرستاد. اما این بازیکن با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که مرحوم علی انصاریان به وی گفته است که باید پنالتی 11 متری را به وسط دروازه بزند به همین دلیل می خواهد با زدن پنالتی در این بازی از او تجلیل کند. سبک. . این ادعا زمانی مطرح شد که انصاریان دوست داشت پنالتی را با پا و با سرعت کم به گوشه دروازه بزند.

اخراج آشفته و ژست های عجیب پس از اخراج علیه ازبکستان

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی مسابقات کافا به مصاف ازبکستان رفت و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. در دقیقه 90 این دیدار اتفاق عجیبی رخ داد. محمد حسین کانونی زداگون در داخل محوطه جریمه با بازیکن ازبکستانی درگیر شد و سپس روی زمین افتاد. به گفته وی داور باید برای ایران پنالتی می گرفت اما تصمیم داور برای ادامه بازی باعث اعتراض شدید مدافع تیم ملی شد. داور به محض مشاهده رفتار خشن کنعانی ها به او کارت زرد دوم داد تا از زمین مسابقه حذف شود. اما مدافع تیم ملی حاضر به ترک زمین نشد و روی زمین نشست. بازیکنان ازبکستان که می خواستند بازی را سریعتر آغاز کنند با هم درگیر شدند و محمدحسین خود را روی زمین انداخت که نیروهای امنیتی به داخل زمین کشیده شدند. پس از این اتفاقات و پایان بازی، امیر گلنویی نام کنعانی ها را در بین بازیکنان دعوت شده به اردوی بعدی قرار نداد.

پیامی قوی علیه کارلوس کی روش

کارلوس کی روش علاقه زیادی به بازی محمدحسین کانونی زداگون داشت و حتی یک بار با وجود مصدومیت او را در اردوی تیم ملی نگه داشت. اما پس از بازگشت به تیم ملی، ماجرا تغییر کرد و آقای سی کیو در جام جهانی 2022 تنها یک نیمه به کنعانی ها داد. همین موضوع باعث شد مدافع تیم ملی در خصوص پیام خداحافظی کیروش اظهار نظری تند منتشر کند: تو به ایران خیانت کردی نه من و شجاع. این پاسخ با واکنش شدید برخی بازیکنان فعلی و سابق تیم ملی همراه شد و کنعانی ها بار دیگر از سوی فدراسیون فوتبال جریمه شدند. در بازی ایران و قطر محمدحسین که مرد اول زمین بود و 2 گل به ثمر رساند در مقابل سرمربی سابق تیم ملی بسیار خوشحال شد که با دخالت ملی پوشان این دیدار خیلی سریع به پایان رسید. . .

باید یک بار دیگر تکرار کنیم که کانونی زداگون یکی از کامل ترین و بهترین مدافعان امروز فوتبال ایران است، اما رفتارهای سهل انگارانه و بعضاً کودکانه او هم به خودش و هم به تیم هایی که در این سال ها بازی کرده ضربه زده است. باید دید آیا در آستانه پایان دهه سوم زندگی، در رفتار و گفتار خود به مرز بلوغ می رسد یا خیر. شاید اگر نظارت دقیق تری صورت نگیرد این بازیکن به زودی فوتبالش را تمام کند.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما