سردار نخدی آمریکا دیگر ابرقدرت دنیا نیست باید دنیا را به شیوه ای جدید مدیریت کرد


آفتاب نیوز :

سردار محمدرضا نقدی رئیس ستاد مرکزی این جشن 22 آبان با حضور در ویژه برنامه خبری سالروز تسخیر سفارت آمریکا در تهران گفت: امروز با تحولات بزرگی در جهان روبرو هستیم. ” نظم نوین جهانی که مقام معظم رهبری بارها درباره آن صحبت کردند و چارچوب آن را مشخص کردند، امروز شکل ملموسی به خود گرفته است و همه احساس کرده اند که تغییر قدرت در دنیا وجود دارد و آمریکا دیگر مطلق نیست. این ابرقدرت دنیاست و باید باشد، باید جای این اداره عوض شود و دنیا به شیوه ای جدید مدیریت شود.

رئیس ستاد مرکزی این جشن در 22 آبان گفت: این نسل بیداری که امروز با درک بسیار به صحنه آمده و نقش آفرینی می کند، این نسل جوان را در فلسطین، لبنان، عراق و یمن بالا می بینیم. همه در خود ایران که نسل رویاهاست. .

سردار نقدی تاکید کرد: اتفاقاتی که امروز در غزه افتاد نقطه عطفی در شکل گیری این نظام جدید جهانی است و حرکت به سمت این نظام جدید را تسریع کرد.

رئیس ستاد مرکزی 22 آبان ماه 1396 با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده برای راهپیمایی فردا گفت: فردا روز خوبی است، سالروز سه واقعه بزرگ تبعید امام، شهادت دانشجویان در سال 1957 و تأسیس حماس توسط دانشجویان در سال 1358. که پرچمدار مبارزه با استکبار بودند و جنگ را به نسل حاضر آموختند. استادان جهاد امروز که در فلسطین علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه دارد، سروران مقاومت در 22 آبان بودند.

سردار نقدی در تشریح جزئیات راهپیمایی فردا در تهران گفت: برنامه راهپیمایی فردا که از سوی ستاد فرماندهی تهران تهیه شده است شامل سرود و سرودهایی در موضوعات روشنگری، اجرای شاعران و گروه های مداحی، بیانات دانش آموزان و نمایندگان است. جنبش فلسطین و سخنرانی در پایان این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر برگزار می شود.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما