وارد کننده و فروشنده انواع پرینتر لیبل زن چاپگر بارکد

این نوع از لیبل پرینترها برای چاپ روی لیبل های غیرحرارتی و همچنین با لیبل هایی با هدف ماندگاری طولانی مدت مناسب می باشند.

معایب لیبل پرینتر حرارتی مستقیم سبب می شود که برخی از خریداران نظر خود را تغییر دهند و یک نوع جدیدتر لیبل پرینتر را خریداری کنند. با توجه به ارتباط مستقیم پرینت هد (عامل اصلی گرما) با لیبل حرارتی ، عمر پرینت هد بسیبار کمتر از لیبل پرینترهای غیرمستقیم هست و خیلی زود کیفیت چاپ خودشان را از دست می دهند.

از بین انواع لیبل زن دستی هم می‌توانیم برادر PT-E550W را با عملکردی قابل قبول در چاپ تصاویر معرفی کنیم. پرینتر لیبل زن به گروه متنوعی از پرینترها گفته می‌شود که یا از طریق سازوکار حرارت مستقیم یا از طریق سازوکار انتقال حرارتی، برای چاپ انواع برچسب، بارکد، مچ‌بند و …

برای خرید لیبل پرینتر و مشاوره رایگان با متخصصان ما در تماس باشید.

ویژگی های دستگاه چاپگر انتقال حرارتی غیر مستقیم

پرینترهای لیبل زن دارای رزولوشن بالا برای کاربردهای بسیار خاص و چاپ برچسب‌های بسیار با کیفیت مورد استفاده قرار می‌گیرند. ویژگی‌های یک پرینتر لیبل‌زن کیفیت بالا، سرعت چاپ، دقت بالا و قابلیت چاپ بر روی انواع مختلف برچسب‌ها است. همچنین، امروزه بسیاری از پرینترهای لیبل زن دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند اتصال به شبکه، قابلیت چاپ بی‌سیم و اتصال به سیستم‌های مدیریت موجودی هستند.

  • پرینتر لیبل زن (label printer)، نوعی از پرینتر با کاربردی خاص است.
  • نوع اول آن لیبل هایی است که با استفاده از چسب مایع بر روی بسته بندی محصولات و همین طور مواد غذایی چسبانده می شود و نوع دیگر لیبل هایی است که در کارخانه ها با استفاده از پرس و همین طور فشار بر روی بسته بندی ها چسبانده می شوند.
  • چند نمونه از بهترین مزیت‌ های دستگاه لیبل زن این است که سبک است و فضای کمی را اشغال می کند.

با نرم افزارهای تحت وب انبار آنلاین، مدیریت حرفه ای انبار، فروش و حسابداری با کاربری ساده را در اختیار دارید.

لیبل پرینتر کارکرده TSC TTP243

اولین تفاوت این دو نوع پرینتر‌ها در چاپ و کاغذ استفاده شده در آنها است. در چاپگر‌های معمولی از کاغذ برای چاپ و بر اساس تکنولوژی آنها جوهری یا لیزری بودن جوهر یا تونر استفاده می‌شود. این ریبون‌ها دارای ساختار رولی بوده و با رزین مخصوص سطح آن پوشیده شده است.

بنابراین فرایند چاپ با استفاده از گرما و فشار صورت می گیرد و برای چاپ کارت pvc بهترین انتخاب ممکن هستند.

لیبل زن

قیمت پرینتر حرارتی مستقیم نسبت به پرینتر انتقال حرارتی کمتر است اما تعمیر پرینتر میوا نوع دوم می‌توانند پرینت رنگی بگیرند و خروجی آن‌ها، با دوام‌تر است.

طرز استفاده از دستگاه لیبل زن دستی به این صورت است که کافیست دستگیره موجود در این دستگاه را به وسیله اپراتور لیبل حرکت دهید. همان طور که می دانید قیمت محصولاتی مانند رول حرارتی و … تنها وابسته به شرکت تولید کننده ی کاغذ آن نمی باشد.

نحوه اتصال به سیستم

ما در اینجا با زبانی ساده استفاده از دستگاه لیبل زن را به شما آموزش می دهیم. پر کاربرد ترین نوع از دستگاه لیبل زن دستی ، دستگاه لیبل زن بطری می باشد.

بیشتر استفاده ای که از لیبل ها می شود در صنایع غذایی می باشد و همچنین در این صنعت لیبل ها بیشترین اهمیت را دارند. در اینجا متوجه می شوید که وجود لیبل بر روی محصولات مواد غذایی چقدر دارای اهمیت بالایی است. قیمت تمام اتوماتیک این دستگاه نسبت به لیبل زن پشت چسب دار خیلی بالاتر می باشد ، ولی لیبل آن نسبت به لیبل پشت چسب ‌دار ارزان تر است. کاربردی‌ ترین نوع از دستگاه لیبل زن دستی ، دستگاه لیبل‌ زن بطری است.

در این متن به شما اطلاعاتی راجع به دستگاه لیبل زن داده شد و اکنون می‌توانید با در نظر گرفتن نیاز خود، یکی از انواع این دستگاه را تهیه کنید و در حرفه‌ی خود از آن استفاده کنید. لیبل هایی که برای این دسته از ماشین آلات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند به صورت پشت چسبان می باشند و تا با چسبیدن بر روی بسته های مورد نظر، از آن جدا نگردد.

لیبل زن

تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. این نوع لیبل از جنس کاغذ بوده و از ارزان ترین لیبل ها یا برچسب ها محسوب می شود . برای کسب اطلاعات کامل و مشاوره رایگان در خصوص کسب و کار خود می توانید با متخصصات کاروپک در ارتباط باشید.

رنج قیمت لیبل پرینتر‌‌‌ در سایت کیومیتا از 1 میلیون تومان شروع شده و به 100 میلیون تومان هم می‌رسد. شما می‌توانید با توجه به امکانات و مشخصات مورد نیاز و متناسب با کار خود لیبل پرینتر مناسب خود را تهیه کنید.

این نوع پرینتر، از حرارت به طور مستقیم برای چاپ کردن بارکدها، برچسب‌ها، تصاویر گرافیکی و متن‌ها استفاده می‌کند؛ به این صورت که با استفاده از حرارت، سطح کاغذ یا ماده دیگری که قرار است چاپ روی آن انجام شود، تیره می‌شود.

بعضی از پرینترهای لیبل زن می‌توانند روی مواد فیلمی و فویلی نیز چاپ کنند. برای کار کردن با بعضی از انواع پرینتر لیبل زن باید آن‌ها را به یک کامپیوتر وصل کنید و بعضی دیگر نیز دارای رابط کاربری و سیستم عامل خودشان می‌باشند؛ پرینترهای لیبل زن دسته دوم را لیبل ساز (label maker) می‌نامند.

در این صورت بسیاری از دغدغه ها از میان برداشته شده و ما با تکیه بر تکنولوژی می ‌توانیم به راحتی از این دستگاه استفاده کنیم.

سازوکار انتقال حرارتی کاملا با سازوکار مورد استفاده در پرینترهای حرارتی مستقیم، تفاوت دارد زیرا این نوع پرینتر، ابتدا یک ماده مومی یا رزینی را روی سطح کاغذ می‌چسباند و سپس، حرارت را به آن منتقل می‌کند تا عمل چاپ، حتی به صورت رنگی، انجام شود.

  • پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید، تحقیقات دقیقی انجام دهید و با مدل‌ها و برندهای مختلف آشنا شوید تا پرینتر لیبل زنی را که مناسب نیازهای شما می‌باشد، انتخاب کنید.
  • نوع چاپ پرینتر‌های بارکد به دو صورت حرارت مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می‌شوند.
  • برند TSC لیبل پرینترهای با کیفیت و با دوامی ارائه می دهد که از نظر کارایی با برند زبرا رقابت می کند، اما قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد.
  • برند های محبوب پرینتر لیبل زن به ترتیب الویت عبارتند از بيکسولون,ميوا,گودکس,تی اس سی, …
  • محصولاتی که امکانات بالاتری دارند، مانند چاپگر حرارتی بلوتوثی، قیمتی به‌مراتب بیشتر نیز دارند.

در واقع، جوهر مصرفی شما روی خود برچسب است که در مواجهه با حرارت، تیره می‌شود. لیبل پرینتر حرارتی مستقیم اولین نسل پرینترهای حرارتی هستند و مزایای جالب توجهی دارد اما در کنار این مزایا دارای معایبی نیز می باشد.

لیبل های این دستگاه باید قبل از چسباندن بر روی بسته ها، در داخل مراکز چاپ، تمامی اطلاعات مورد نظر بر روی آنان درج شود و در نهایت رول های تهیه شده از آن در دستگاه قرار داده شود. فارغ از نوع کاربرد و توانایی‌هایی که دستگاه‌های مختلف دارند، انواع چاپگر حرارتی را می‌توان بر اساس عملکرد، در دو دسته حرارت مستقیم و انتقال حرارت تقسیم کرد؛ در پایین، نگاهی دقیق به انواع این محصولات خواهیم داشت.

تعداد لیبل های چاپ شده توسط این دستگاه بسیار پایین است و میزان کیفیت و رزولوشن چاپ بسیار بالا است.

باید توجه داشت که لیبل‌ های پشت چسب دار که به صورت رول پیچیده می شوند ، عموما برای دستگاه های لیبل زن اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بکار برده می شوند و جهت پیچش ، قطر داخلی و قطر خارجی در آن ها مهم است. نوع یک آن لیبل‌ هایی است که با استفاده از چسب مایع بر‌روی بسته بندی محصولات و مواد غذایی چسبانده می ‌شود و نوع دیگر لیبل‌ هایی است که در کارخانه‌ ها با استفاده از پرس و همین‌ طور فشار بر روی بسته بندی‌ های مختلف چسبانده می شوند.

البته باید پیش از خرید، اطلاعات کاملی را درباره‌ی محصول مورد نظر به دست آورید. بنابراین در ادامه در رابطه با این موضوع، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می‌دهیم. دستگاه لیبل زن (labeling-machine) را می‌توان تشکیل‌شده از قطعات گوناگونی چون مین برد، هد حرارتی، غلتک فید، نگه‌دارنده ریبون، نگه‌دارنده‌ی لیبل و موتور فید دانست.

لیبل زن

در این نوع لیبل ، معمولا لیبل ها به صورت تک ، تک و روی یک برگ بزرگ و به صورت تیغ خورده کنار یک دیگر چیده شده اند ، طوری که با انداختن ناخن و خم کردن لیبل می توان آن لیبل تکی را از سایر لیبل ها جدا نمایید. این نوع لیبل به صورت شفاف بوده و برای جاهایی که می خواهید محصول از پشت لیبل نمایان باشد استفاده می شود .

لیبل زن

یادتان باشد هر دستگاهی قادر به چاپ انواع برچسب ها در سایزهای گوناگون نیست و به همین منظور دقت و حسن انتخاب شما در این خصوص بسیار حائز اهمیت است.

در این مطلب می ‌خواهیم اطلاعاتی را گرد هم آوریم که در آن به این سوالات پاسخ داده و همچنین انواع مختلف لیبل‌ زن و مکان‌ هایی که در آن‌ جا مورد استفاده قرار می ‌گیرد را بررسی کنیم. چاپ برچسب‌‌های مقاوم با روکش لاستیکی برای کار‌هایی که برچسب‌های مقاوم در برابر حرارت شیمیایی و UV را در محل کار چاپ می‌کنند. اشکال این پورت نیاز به نصب مجدد درایور پرینتر در صورت قطع و وصل کردن سیم و همچنین برد کم آن می باشد. از این پورت معمولا برای مسافت های بیشتر از 15 متر استفاده می شود.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما