گام مهم بانک سینو در تامین منافع سهامداران

عنوان 20 – تفاهم نامه همکاری بانک سینو و هلدینگ مالی و سرمایه گذاری سینا که اخیرا به امضا رسیده است مزایایی برای هر دو گروه دارد که می تواند به سود بیشتر سهامداران این شرکت ها کمک کند چرا که مدیران دو گروه با هم همکاری خواهند کرد. و مدت زمان این همکاری در گزارش های مالی شرکت ها قابل مشاهده خواهد بود و از طرفی قطعاً تغییراتی در برنامه معاملاتی بورس به وجود خواهد آمد زیرا یکی از قابلیت های همکاری با گروه های مالی می باشد. پشتیبانی از تراکنش ها در سطح پشتیبانی این امر فنی خواهد بود.

بانک سینا با توجه به اینکه در سال های اخیر تراز مالی مثبتی پیدا کرده است، از نظر فعالیت، ظرفیت بالایی در ارائه خدمات و تسهیلات مالی پیدا کرده است، بر اساس این ظرفیت ها، شرکت های تحت رهبری موسسه مالی بازاریابی سینا و گروه سرمایه گذاری حتی شرکت های سرمایه گذاری و کارگزاری نیز می توانند از خدمات بانک سینو برای تامین مالی و فرآیندهای مالی خود استفاده کنند.

از سوی دیگر بانک سینو نیز می تواند با استفاده از توانمندی های هلدینگ ها برای افزایش ارزش سهام شرکت و افزایش سودآوری سرمایه گذاری که فضای منفی در بازار است، باید از سهام بانک سینو حمایت کرده و از آن محافظت کند. آی تی. منابع موجود در این بانک و حتی کمک به تزریق منابع جدید به این بانک از طریق معاملات سهام و ارتقای ظرفیت سرمایه گذاری بانک.

از سوی دیگر در شرایط کنونی بازار سرمایه کشور با تغییرات منفی زیادی مواجه شده است که بخشی از آن ناشی از تاثیر فضای سیاسی بین المللی و بخشی به دلیل تورم و … است، بنابراین مدیریت معاملات سهام باید به گونه ای باشد. از طریق مدیریت بازار و شرکت ها انجام شود تا با حفظ ثبات در هیأت معاملات از ضرر سهامداران این شرکت بازار سرمایه جلوگیری شود. بنابراین قرارداد همکاری بانک سینا و هلدینگ مالی سینا با در نظر گرفتن منافع سهامداران بانک تدوین شد و در آینده می تواند از طریق سرمایه گذاری به سودآوری بانک کمک کند.

همچنین بانک سینو در امضای این تفاهم نامه همکاری اعلام کرده است که به دنبال بهبود ارائه خدمات ارزی به مشتریان است، بنابراین درآمد خدمات بانکی بین المللی چین نیز بهبود می یابد و به سهامداران کمک می کند تا از سود بیشتری در بانک ها برخوردار شوند. مجامع عمومی..

با توجه به اینکه هلدینگ مالی و سرمایه گذاری سینا زیر مجموعه های تامین مالی دارد و در پروژه های مختلفی سرمایه گذاری کرده اند، بنابراین همکاری با بانک سینا می تواند منجر به تامین مالی بهتر این پروژه ها شود و از طرفی از مزایای آن برخوردار شوند. در پروژه های موثر اقتصادی

ارتقای کیفیت تامین مالی و ایجاد ارزش افزوده باید از طریق هلدینگ سرمایه گذاری سینا انجام شود و مدیریت سهام سینوبانک در بازار سرمایه در سایه همکاری دو گروه انجام می شود و این موضوع به نفع سهامداران هر دو است. گروه ها.

در حال حاضر بانک سینو در سال گذشته با نسبت 6 توانسته سود مثبت 60 درصدی ایجاد کند، هرچند بسیاری از کدهای بانکی به پایان سال گذشته رسیده است، بنابراین بانک سینو همواره سعی کرده منافع سهامداران را حفظ کند تا بتواند در جلسات آینده پول بیشتری توزیع کنید.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما